Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Žůrková, Lenka ; Černý, Vít (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje poznatky potřebné pro zpracování podnikatelského záměru na založení a provozování kulturního zařízení. Analyzuje problémy, které souvisejí s tvorbou podnikatelského záměru a se založením nového kulturního zařízení. Obsahuje návrhy organizačního, marketingového a finančního plánu, které budou aplikované při tvorbě a činnosti společnosti. Přináší návrhy na založení vlastního podniku, jehož cílem je uspokojit přání a potřeby potencionálních zákazníků.
Význam kulturně-komunitních zařízení pro rozvoj lokality
Švandová, Andrea ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; ŠKOCHOVÁ-BLÁHOVÁ, Olga (oponent)
Diplomová práce „Význam multifunkčních kulturně-komunitních zařízení pro rozvoj lokality“ zkoumá roli lokálního kulturního zařízení ve vztahu k rozvojovému potenciálu v místě, v němž působí. Teoretická část práce se obecně věnuje významu a roli kultury v udržitelném rozvoji na poli vědeckém i politickém, dále se specificky soustředí na definici významu, role a funkce multifunkčního kulturně-komunitního zařízení pro lokalitu. Zjištěné závěry ze zkoumání problematiky po stránce teoretické jsou pak formou případové studie prakticky ověřovány a dokladovány na konkrétním pražském příkladu multifunkčního kulturně-komunitního zařízení.
Podnikatelský záměr
Žůrková, Lenka ; Černý, Vít (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje poznatky potřebné pro zpracování podnikatelského záměru na založení a provozování kulturního zařízení. Analyzuje problémy, které souvisejí s tvorbou podnikatelského záměru a se založením nového kulturního zařízení. Obsahuje návrhy organizačního, marketingového a finančního plánu, které budou aplikované při tvorbě a činnosti společnosti. Přináší návrhy na založení vlastního podniku, jehož cílem je uspokojit přání a potřeby potencionálních zákazníků.
Budování kulturního centra
Roubalová, Dagmar ; ČUŘÍKOVÁ, Tamara (vedoucí práce) ; HRBEK, Daniel (oponent)
Kulturní centrum nebo kulturní dům jako budovu najdeme v Čechách téměř v každé obci. Jejich provozování je zdánlivě jednoduché, ale v praxi se ukazuje, že je to otázka velmi komplikovaná. Po roce 1989 byla zrušena síť kulturních center a v současné době už neexistuje databáze, která by mapovala skutečný stav existence a fungování kulturních domů v České Republice. Také nyní se ojediněle staví, ale velmi často přestavují budovy kutlurních center. Tyto stavby mají specifická pravidla daná předpisy a normami a zároveň by ve své koncepci měly vycházet z potřeb současných a budoucích uživatelů, ať již provozovatelů nebo návštěvníků. Magisterská diplomová práce shrnuje obecné a specifické požadavky, které je třeba brát při budování kulturního centra v širším kontextu v úvahu a uvádí případovou studii zaměřenou na konkrétní budování kulturního centra v okrajové části Prahy. Hlavním impulsem k napsání této práce je přesvědčení, že je třeba tomuto tématu věnovat více pozornosti, protože kulturní dům jako multifunkční prostor nabízející širší spektrum programů dostupných všem vrstvám obyvatelstva je prvním a nejbližším místem kontaktu s kulturou pro jednotlivce. Ovlivňujíe jeho celkový vztah ke kulturním hodnotám a je také místem, kde bude mít každý k těmto hodnotám zaručen rovný a svobodný přístup.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek
ŠEBKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zaměřuje na využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek. Zabývá se zejména Prácheňským muzeem v Písku. Diplomovou práci tvoří několik částí. První představuje literární přehled, který obsahuje teoretické podklady pro následující praktickou část. Další částí je analýza nabídky cestovního ruchu v regiéonu Písek a analýza poptávky po cestovním ruchu na Písecku, kterou tvoří marketingový výzkum návštěvníků Prácheňského muzea a profil návštěvníka regionu sestavený na základě výsledků marketingových výzkumů provedených městem Písek. Na základě těchto analýz je sestavena SWOT analýza Písecka, která popisuje situaci v regionu. Všechny tyto části sloužily jako podklady pro vypracování poslední části, a to předpokladů rozvoje cestovního ruchu s využitím muzeí v městě Písek.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí na Třebíčsku
FLORIÁNOVÁ, Lucie
Tato práce se zaměřuje na využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí na Třebíčsku. Konkrétně se zabývá třemi muzei na Třebíčsku, a to Muzeem Vysočina Třebíč, Muzeem řemesel v Moravských Budějovicích a Muzeem Jemnice. Muzea v Moravských Budějovicích a Jemnici byla zvolena záměrně, neboť jsou obě pobočkami Muzea Vysočiny Třebíč. Diplomová práce obsahuje několik částí. První částí je literární přehled, který obsahuje teoretické podklady pro následující praktickou část práce. Další částí je analýza nabídky cestovního ruchu na Třebíčsku, která se nejdříve zaměřuje na Třebíčsko obecně a teprve poté blíže zkoumá tuto nabídku ve městě Třebíč, Moravské Budějovice a Jemnice. V další části práce byl proveden marketingový výzkum vybraných kulturních zařízení na Třebíčsku, a to Muzea Vysočiny Třebíč, Muzea řemesel v Moravských Budějovicích a Muzea Jemnice. Tento výzkum je tedy analýzou poptávky cestovního ruchu na Třebíčsku. Dále byly na základě analýzy nabídky cestovního ruchu sestaveny tři SWOT analýzy, které zobrazují situaci ve vybraných městech na Třebíčsku. Všechny tyto informace poté vedly ke zpracování poslední části, a to předpoklady možného rozvoje cestovního ruchu s využitím muzeí na Třebíčsku.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí na Telčsku
AMPAPOVÁ, Šárka
Diplomová práce se zabývá analýzou nabídky cestovního ruchu v řešeném území, tj. analýzou primárního a sekundárního potenciálu cestovního ruchu v Mikroregionu Telčsko. Poté jsou předloženy analýzy poptávky cestovního ruchu, jednak analýza potřeb a požadavků návštěvníka vybraných kulturních zařízení, jednak současného návštěvníka Mikroregionu Telčsko. V práci jsou vyhodnocené silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení cestovního ruchu v řešeném území. Na základě šetření motivace, očekávání a image vybraných kulturních zařízení bylo navrženo doplnění skladby produktů pro vybrané segmenty návštěvníků. V práci jsou navrženy možnosti komunikace a kooperace kulturních zařízení a odvětví cestovního ruchu v řešeném území.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Třeboň
MACHOVÁ, Eliška
Třeboň je velmi známá nejen lázeňstvím, bohatým kulturním životem a mnoha památkami, ale také rybníkářstvím a rybniční soustavou, kterou tvoří nesčetně rybníků a dalších vodních ploch. Každoročně se zde koná mnoho výstav, festivalů, divadelních představení a mnoho dalších akcí. Dominantou Třeboně je státní zámek, ale pro návštěvníky nabízí město mnohem více atraktivit. Krajina okolo Třeboně vybízí k různým druhům sportovních aktivit a díky přítomnosti mnoha rybníků také k vodním sportům. Nelze také opomenout krásnou přírodu Třeboňska, která se stala chráněnou krajinnou oblastí. Díky těmto faktorům má Třeboň výborné předpoklady pro cestovní ruch a jeho další rozvoj. Diplomová práce má stanoveny tři cíle. První cíl má za úkol analyzovat nabídku a poptávku cestovního ruchu ve městě Třeboň. Druhým cílem je na základě šetření motivace, očekávání a image vybraných kulturních zařízení provést doplnění skladby produktů pro vybrané segmenty návštěvníků. V rámci třetího cíle dojde k navržení možností komunikace a kooperace kulturních zařízení a odvětví cestovního ruchu ve městě Třeboň. Diplomová práce začíná teoretickou částí, která slouží jako podklad pro pochopení důležitých pojmů a dalších souvislostí. Dále došlo k bližší charakteristice řešeného území. Nejvíce informací o Třeboňsku poskytla situační analýza, při které byly vymezeny nejdůležitější předpoklady potřebné pro cestovní ruch. Informace získané ze situační analýzy a z dotazníkového šetření byly následně použity pro zpracování SWOT analýzy. Závěr diplomové práce se věnuje návrhům nových produktů v Třeboni a návrhům pro zlepšení komunikace a spolupráce mezi kulturními zařízeními a organizacemi působícími v cestovním ruchu.
Podnikatelský plán kulturně-multifunkčního zařízení v Kladně
Jirků, Veronika ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá založením a provozováním kulturně-multifukčního zařízení v Kladně. Cílem této práce je sestavit podnikatelský plán a reagovat jím na absenci podobného zařízení v regionu. Toto zařízení nabízí zákazníkům kulturní vyžití téměř všeho druhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které úzce souvisí s podnikatelským plánem, například podnikání, podnikatel, podnik či kulturní zařízení. Praktická část je zaměřena na samotnou realizaci podnikatelského plánu kulturně-multifunkčního zařízení a jeho kulturního potenciálu ve městě a okolí. V této části jsou zmíněny služby a užitek pro zákazníka a jejich zajištění, dále pak informace o společnosti a její právní formě. Není opomenuta ani analýza tržního prostředí, cílová skupina zákazníků, výskyt konkurence či finanční stránka projektu.
Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas
Sobola, Martin ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů. Součástí práce jsou i výsledky ankety, která byla vyhotovena, aby její výsledky pomohly při hodnocení některých marketingových postupů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.